Thursday, December 30, 2010

end of this year~~

hari nie adalah hari terakhir tahun nie,,, well, of courselah tahun nia banyak kenagan buat aku,,
pelbagai kisah ada pada tahun nie,,,

first,, aku punya result, gempak giler untuk 2 sem nie,, aku dapat dekan,,,,aku pun terkejut dgn percapain ku ini... xsangka betul,,, azam aku tercpai jugak,, aku rasa nie lah kenangan yang x dapat aku lupakan kot,,, dan yang paling best adalah result aku utk sem ini,,, well hampir semua A,, just subjek Bel jer dapat B,,,, yang lain A, termasuklah calculus~~
yay!!!

well untuk tahun baru nie, aku nak kehidupan yang lebih happy,, dan aku nak mencari cinta,, well kalau boleh aku nak kahwin terus jer lepas habis diploma,,, so kenalah carik calon secepat yang MUNGKIN!!
dan demi menyambut tahun baru, aku akan pergi jumpa dgn WALI BAND,, band indon yang agak femos~~ walaupun aku x kenal sgt tapi ramai kata yg pemain keyboard band 2 smart tahap giler,,, so, aku kenalah gi konsert WALI BAND bagi memastikan sama ada betul atau x,, kalu betul,, mungkin  boleh masuk list untuk calon~~ huhuhuhuhu

well, aku just harap ada sinar kebahagian menantiku di tahun 2011,, aku just nak kehidupan yang bahhagia serta result yang lagi gempak dari biasa,,, huhuhuhuhu,,, aku jugak nak tingkatkan kegilaanku terhadap kpop... x sabar rasanya nak tgk citer baru tahun 2011 nie,,, well, kalau ada konsert dan duit pun ada,, y noy aku attending konset 2,,, huhuhuhuhu~~

aku SANGAT berharap aku bahagia pada tahun 2011...

No comments:

Post a Comment